maandag 28 september 2009

Weer achterstand

Weer achterstand, woensdag herinner ik me eigenlijk niet meer. Donderdag wel een beetje, toen heb ik voor het eerst sinds jaren weer alcohol gedronken. Een pint Guiness bier, smerig dat dat spul is, wel beter dan hollands bier maar nog steeds smerig. Wel een mooie kleur overigens. Dit bier dat dronk ik omdat we de 250e verjaardag vierde van Guiness. We hebben een Ier op de afdeling, vandaar. Die is trouwens super aardig.
Vrijdag ben ik alleen naar huis gegaan en dat ging bijna helemaal goed. De spoorweg heeft er even mee opgehouden maar dat was alles. Toen we weer eenmaal reden had ik m'n aansluiting naar Rotterdam gemist maar die heb ik op de borden opgezocht en uiteindelijk was ik maar een kwartiertje later thuis. Heel praktisch.
Zaterdag heb ik vrij weinig gedaan. Veel gerelaxed en JW een beetje geholpen met de computer. Daar ben ik zondag trouwens nog mee door gegaan. Zondag was het echter ook koopzondag en heb ik een dekbed gekocht. En nog wat andere spullen maar die ben ik vergeten. Heb ook nog even hoi gezegd bij dixons en toen zag ik iets geweldigs bij Faunaland. Ze hadden een hekwerkgroene ren staan voor 25€. Eigenlijk was ik op zoek naar een kooi maar deze is groter en goedkoper (kooi is 90€) en echt geweldig en dus ook gekocht. De kleintjes hebben wel al ontdekt hoe ze konden ontsnappen dus het hok heb ik al moeten aanpassen maar de ruimte vinden ze geweldig. Echt superfijn.

Maandag:
Het was echt gewoon te vroeg. Maar wel fijn dat ik gebracht ben. Jan-Willem is meegegaan, hij is nog een beetje ziek en het kwam nu gewoon goed uit dus hij heeft eindelijk ook mijn kamer gezien. 's ochtends college Dierwetenschappen gehad en pgo, daarna even boodschappen bij de albert heijn gedaan. Ik ga soep eten deze week. Ik moet alleen nog vermicelli kopen en aardappelen, al is die laatste niet voor in de soep. Die ben ik gewoon vergeten. Voor de rest heb ik eigenlijk al mijn boodschappen voor deze week al weer gedaan. Heerlijk relaxed gewoon. Na het boodschappen doen heb ik geluncht en ben ik verder gaan schrijven aan mijn verhaal. Ik heb zowat 2000 woorden erbij geschreven, toen was het 15.15 en ging ik naar scheikunde. Daar heb ik ook gehoord dat ik deze week geen practica heb, relaxed! Vanaf volgende week weer. Ik heb vanavond tosti's gegeten. Eigenlijk was ik lasanga van plan maar ik had rond half 6 zo'n honger dat ik twee tosti's had klaargemaakt en om 8 uur had ik eigenlijk daarna nog steeds geen honger dus toen heb ik het daarbij gelaten, goed he!

Voor de rest heb ik vandaag niet erg veel nuttigs gedaan. Nog wat geschreven, veel gelezen. Ik was een oude map met verhalen op mijn externe schijf tegengekomen. Echt leuk om te zien hoe ik ontwikkeld ben met schrijven. Er zijn verhalen die ik toendertijd groot vond, maar nu kleiner zijn dan de verhalen die ik tot nu toe in de blog geschreven heb. Heel apart. Maar ja, ik ga zo maar douchen en ik typ morgen wel weer,

Groetjes, Domor.

Geen opmerkingen: