maandag 7 september 2009

Net scheikunde gehad

Of eigenlijk zeg ik het verkeerd. Net Bio-organische chemie voor Levenswetenschappen gehad.

Ik ben erachter gekomen dat de dictaten echt belangrijk zijn en ook dat die van 2006 alleen een andere kaft hebben. Die ga ik dus tweedehands proberen te vinden. Moet vast wel lukken. Even mijn GR oppoetsen want ook die blijkt nodig te zijn en daarna kijk ik wel weer verder.
Vandaag ook inleiding dierwetenschappen gehad. Dat bevalt me wel (gelukkig). Over iedere sector krijgen we wat te horen en zelf ben ik voor het praktijkproject ingedeeld bij paarden. Die had ik (verbazingwekkend) op één staan, daarna kleinhuisdieren en op nummero 3 had ik nertsen staan. Eigenlijk had ik niet verwacht dat ik bij paarden terecht zou kunnen.
Mijn bedrijf is een africhtingsstal voor paarden (goh) en onze mentor is Bart du Cro, maar die was er vandaag niet. We werden door iemand anders opgevangen daardoor en het was dan ook een weinig zinvol uurtje. Die had namelijk niet meer dan deze informatie voor ons. Ons groepje (we zijn met 4: Maris, Esther, Annemarie en uiteraard ik) heeft telefoonnummers uitgewisseld en mailadressen zodat we elkaar kunnen bereiken, maar dat moet wel goedkomen.

Zometeen ga ik even boodschappen doen. Broodje halenen fruitmelk zodat ik brood met ei en rookvlees kan eten en een appel en kersen met fruitmelk kan eten (en drinken). De afdeling is gezellig. Er zit ook een 4dejaars dierwetenschappen student die ook met Scheikunde mee doet omdat ze deze nog altijd moet halen. Dat mag mij echt niet gebeuren hoor, (vandaar dus die scheikundedictaten die ik toch maar ga regelen en dus s(t)ommen ga maken).

Misschien schrijf ik vanavond nog wel iets. Als je vragen heb of iets wil weten moet je maar even reageren. Ik probeer deze blog echt bij te houden namelijk. Misschien schrijf ik vanavond nog wel als er nog iets leuks gebeurt, maar dat weet ik nog niet.

See you, Domor.

Geen opmerkingen: